Jump to content

Concorde105

Member
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Concorde105

  • Rank
    Hat Brigade was here! :D
  • Birthday 01/05/1997
  1. Illinois, US. Escargot is snail, by the way. *wonders why he sees so many mods now*
  2. Ah, yes. I have had problems like this. Our school proxy isn't that strict, but it's still pretty strict. I have one for you. Radishfire.com. It works.
  3. meh. That kind of stuff happens all the time. Once we were supposed to go to a alchohol prevention site; sonicWALL: This website is blocked. Forbidden Category: Alchohol/Tobbaco. Really. Oh yeah, Poryhack, seems your school also uses sonicWALL. There should really be new catagories, such as sites selling the stuff and sites trying to get you to not use it. :rolleyes:
  4. What is bots? I know it is a shortened form of "robot", but is it a game or something? :confused: EDIT: I did a Google search. No, I don't play it. I don't really play any MMORPGs. Hmm... I might give it a try. If I do, my user name would be Concorde105. EDIT2: Oh. It's a download game. Nope, I won't play it then.
  5. OK, whoa, wraith89; I never said that science was right and special creation was wrong; I'm sorry if you interpreted it that way. What I meant to say was that there could have been special creation, I just believe that Darwin's theory was correct. And, now, of course, chickens supposedly evolved from T. Rexes. That does seem a bit odd... But, really. I know Pokémonfan said that there was never a transspecies fossil found; that doesn't mean that there aren't any. I'm sorry, I just believe that things evolved, because if a divine force helped us, where did that divine force come from? Was it created by another? Because if that happened, the one that created ours was probably created by another, which was most likely created by another, and so on and so on. I'm not gonna get in the way of your beliefs, and this is starting to be too philisophical for me. So, uh... Bye, people. EDIT: Like Endiku said: I totally agree with this. Oh yeah. /end rant.
  6. Umm... This is an introduction forum... :confused:
  7. Lulz. Hai. How are you, how's weather, blah blah blah. Anyways, welcome to the forums.
  8. I don't think it's much to worry about. On NPR this morning, they said that the government is reopening schools tomorrow because it's not as serious as they thought. Concorde105 out.
  9. I'm pretty much atheist, and so I kinda believe in Darwin's theory about evolution. I don't know, maybe there was some kind of divine being that gave us a push out the door and might be watching over us right now. But creation of the universe? That, I am way out of my depth. i have no idea what could have happened, although I do think that the science is right. OK, that was pretty much a rant for me on these kinds of subjects. See ya.
  10. And I think I know what you said, Destati. :eek: Anyways, I hope you get better bear831. Hospitals are boring. Last time I was in a hospital, I was in for really bad dehydration with a flu too. That was, about... *censored by Concorde105: lulz* years ago. I was up all night with nothing to do.
  11. Concorde105

    Q and A

    Heh heh, get a life. That was my initial reaction, then I realized you were kidding. :rolleyes:
  12. I switched to FireFox from Safari after Safari had a major crash, wiping out lotsa my data... Anyways, AdBlock Plus is awesome, use it all the time. When I go to websites without AdBlock, it's like a whole new Website. :rolleyes:
  13. I dunno... My Spiritombs with Wonder Guard and definitely illegal movesets made it through. Could maybe only check EVs and location, I don't know.
  14. Oops. I accidentally hit "yes". :eek: Anyways, I don't think they are bad at all, for example: Mystery Dungeon was awesome. Ranger... Umm... Pretty good, although the first was ridiculously hard for me to beat. Entei + Suicune + Raikou = death for me... The Stadium series was pretty good, dunno about the GameCube RPGs however. PBR was OK. I would've been better if you could actually train your Pokémon... Anyways, I think most spin offs were good, except the pinball and puzzle ones... No offense intended, Greencat.
  15. That rocks your pants aren't here? What>? :confused: Because.
×